poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Liebster Award

Nominacja od Natanielkowo - dziękuję !:)






„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 

„dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Natanielkowo zadało pytania:
1. Mój ulubiony film to?
"7 Dusz" Mam do niego słabość .
2. Gdybym mogła wyjechać na wakacje swoich marzeń pojechała bym do...
Afryki. W podróż w nieznane, nowe, nie skażone, nie zabudowane wieżowcami i metropoliami, w głąb dżungli i upał jakiego nie doznałam.
3. Co w sobie najbardziej cenisz?
Spokój. Nawet w najbardziej nerwowych sytuacjach spokój i opanowanie. Co nigdy nie było moją mocną stroną przed narodzinami syna. Dorosłam do tego!
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Przypadkowo. Pomyślałam inni mogą, dlaczego nie ja? Lubię pisać, czytać, opowiadać.
5. Twoja ulubiona potrawa?
Zapiekanki-wszystkie! ;D
6. Twoja najbardziej szalona przygoda w życiu to?
Wejście na szczyt Giewontu ;)
7. Co ostatnio nowego sobie kupiłaś?
Lakier do paznokci - malinowa czerwień mmmrrrr;D
8. Kolor Twoich oczów to?
Piwne-życie dziwne ;D
9. Co cenisz w swoim mężu/partnerze?
To, że pomaga. Nie zostawia mnie ze wszystkim samej, że jak widzi Synka po powrocie z pracy to ma taki szczery uśmiech jakiego nigdy nie widziałam u niego przed przyjściem dziecka na świat, że tęskni jak wyjeżdża, że kocha i że jest z Nami.
10. Co robisz w wolnej chwili?
Wolnej chwili? hehe dobre. Ciężko znaleźć takie chwile, ale jak już są to albo siedzę w necie, albo ogarniam mieszkanie. Jestem Matką, dlatego nie potrafię docenić wolnych chwil. Wiem, że w każdym momencie może czar prysnąć.
11. 3 najwspanialsze momenty Twojego życia to?
Zaręczyny, Ślub, Narodziny Synka.



Teraz moje nominacje:
1.Mama Blogguje
2.Nieoficjalna strona Blog
3.koornikowo.blogspot.com
4.Blog Szeptaki
5.Nasze dzieciaczkowo
6.Małaimama
7.W świecie zabawek
8.Mamolka
9.Misia i Kot
10.Kocimięta
11.Każdy dzień sobota

A tu 
pytania do Was :
1. Co z różem u chłopców?
2. Co najmilej wspominasz z całego życia?
3. Co wprawia Cię w dobry humor?
4. Skąd czerpiesz wenę do tematów blogowych?
5. Czym jest dla Ciebie Blogowanie?
6. Jaka cecha Cię charakteryzuje?
7. O czym marzysz?
8. Gdybyś miała się gdzieś przeprowadzić na zawsze, poza swój kraj-to dokąd?
9. Mogłabyś mieć każde zwierze świata, jakie byś wybrała?
10. Facet szykuje kolację, co zrobi?
11. Największe szaleństwo młodzieńczych lat?


Leci w świat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz