niedziela, 6 kwietnia 2014

Akcja wymiana

Kochane/Kochani !

Akcja wymiana polega na tym, że zgłaszacie się do mnie na maila a ja przydzielam Wam adresy- jedna osoba wysyła paczkę innej...
Możemy umówić się, że paczka ma być na kwotę minimalną 10zł a z racji, że zbliżają się Święta, jakiś ich symbol - może to być kartka wielkanocna, pisanka, coś zrobionego przez Was czy Wasze pociechy.
Podajemy dane aby można było dopasować zawartość paczki. Myślałam nad anonimowymi paczkami, ale bez sensu aby chłopiec dostał spinki do włosów a dziewczynka samochodzik(czego ja akurat nie neguję ;D) ale oczywiście chodzi o to, aby to dzieci miały radochę więc mają dostać to co lubią :)
Jeśli ktoś działa z hand made to super!! Oczywiście to, że podaję kwotę minimalną nie oznacza, że nie możecie przesłać czegoś od siebie czym już np. nie bawią się Wasze dzieci lub z czego wyrosły, lecz tu jest konieczność, aby te rzeczy były w stanie dobrym oraz, żeby były dodatkiem do Waszego prezentu.
Może znaleźć się w niej również coś dla Mamy czy Taty-jak uważacie.
Fajnie jakby w paczce znalazło się kilka rzeczy - bądź jedna 'konkretna'.
Kwota 10zł to absolutne minimum, jeśli ktoś sobie życzy droższy prezent - nie ograniczam. Po prostu aby było sprawiedliwie musi być jakiś pułap :)

Brałam już udział w takiej akcji u Natanielkowo i bardzo mi się spodobało dlatego chcę puścić dalej w świat - niech się niesie ;D
Fajny pomysł na Zajączka dla dzieciaczków nieprawdaż ?!:)
Kto chętny?

Zapraszam na maila mamabyc@wp.pl z informacjami:

-imię i wiek dziecka
-rozmiar dziecka

-co lubi, co je interesuje, ulubiony kolor (te dane nie są wymogiem)
-adres do wysyłki
-adres bloga jeśli prowadzicie

 Adresy zbieram do środy - 09 kwietnia po czym otrzymacie ode mnie adresy, na które wyślecie paczki, rozlosuję kto - komu:) Paczki natomiast wysyłamy do poniedziałku -14 kwietnia włącznie, tak aby zdążyły dojść przed Świętami i mogły sprawić tym samym radość dzieciom - PREZENTY, PREZENTY :)

Oczywiście sytuacji gdy ktoś poda adres a nie wyśle paczki innej osobie nie przewiduję. Mam nadzieję też, że nikt kto się zadeklaruje się nie spóźni z wysyłką gdyż to nie jest zwykła edycja wymiany lecz Świąteczna - nie chcę aby ktoś był rozczarowany.
Proszę również o wysyłkę z potwierdzeniem nadania, aby nie było nieprzyjemnych sytuacji, że ktoś nie wysłał bądź wysłał a nie dotarło.
Chciałabym aby wszyscy po otrzymaniu paczek wysłali zdjęcia z ich zawartością a jeszcze fajniej z dzieciaczkami i zawartością paczek, które mam nadzieję przypadną wszystkim do gustu!:)


Także do dzieła! Zapraszam na maila :)

mamabyc@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz